معاون شهردار تهران خبر داد

ابلاغ دستورالعمل سرمایشی به موکب های اربعین

ابلاغ دستورالعمل سرمایشی به موکب های اربعین به گزارش سنج نیوز، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد تمهیدات اربعینی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: دستورالعمل سرمایشی به موکب های اربعین ابلاغ گردیده است.


محمدامین توکلی زاده در گفت و گو با ایسنا، در مورد اقدامات شهرداری تهران در اربعین حسینی با اعلان اینکه مراسم اربعین چندسالی است که در اوج گرما برگزار می گردد و یکی از موضوعات اصلی در ستادهای اربعین توجه به موضوع گرما است، اظهار داشت: بر طبق این نیاز ضروری به همه مجموعه ها دستورالعملی صادر کرده و از آنها خواستیم تا از وسایل خنک کننده همچون آب یخ، مه پاش، تونل هوای سرد و... بهره گیرند و این موارد سرمایسی باید جزو اقلام ضروری موکب های بین راهی باشد و اهتمام بر این است که در کنار آن موضوع بهداشت زوار را آموزش دهیم تا با رعایت بهداشت اربعین بهتر و سالم تری داشته باشند.
وی با آنکه همکارانمان در شرکت شهر سالم نیز با فراخوان گروههای جهادی سلامت محور در کنار موکب داران هستند و با بوجودآوردن پایگاه های سلامت کمک می کنند که اگر ضرورتی وجود داشت بتوانند آنرا مرتفع کنند، اظهار داشت: در عرصه فرهنگی نیز در امتداد حج برائت اهتمام داریم که تجمع اربعین نیز حاوی پیامی باشد که مردم شرکت کننده در راهپیمایی اربعین همه جزو حامیان مردم مظلوم غزه هستند؛ پس پیش بینی های لازم اندیشیده شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: برای اربعین امسال در کشور خودمان با کمپین «لشکر حسین» کار را آغاز نموده و در اربعین نیز با شعار اصلی ستاد اربعین یعنی «کربلا طریق الاقصی» اقدامات فرهنگی را انجام دادیم و این دو شعار را در کارهای فرهنگی داخل و خارج از ایران در مدت اربعین مدنظر قرار خواهیم داد.



منبع:

1403/05/22
11:48:21
5.0 / 5
253
تگهای خبر: آموزش , ایران , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز