مرادی اعلام كرد

ساخت فیلم فاخر از زندگی محیطبانان

ساخت فیلم فاخر از زندگی محیطبانان سنج نیوز: معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ساخت فیلم سینمایی در باره زندگی محیطبانان آگاهی داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با مدیر کل صدا و سیما خوزستان از ساخت فیلم فاخر درباره ی زندگی محیط بانان آگاهی داد. وی اظهار داشت: هدف از ساخت این فیلم معرفی جامعه مظلوم محیط بان است که فرهنگ از خودگذشتگی در راه صیانت از انفال الهی و مرز بوم ایران اسلامی نشان میدهد.
وی ادامه: داد ما در این پروژه سینمای اهتمام داریم تا عموم مردم شناخت بهتری از محیط زیست و محیط بانان پیدا کنند.

مرادی گفت محیط بانان و شهدای محیط زیست حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و این فیلم می تواند به اثری ماندگار در عرصه محیط زیست تبدیل گردد. معاون آموزش مشارکت های مردمی سازمان از صدا و سیما مرکز خوزستان خواست تا در این پروژه هنری مشارکت داشته باشد. وی اظهار داشت: این پروژه فرصتی است تا هنرمندان استانی با حضور در کنار هنرمندان بزرگ کشور در سطح ملی و بین المللی دیده شوند. در این جلسه دبیقی مدیر کل صدا و سیما خوزستان نیز گفت تولید اثر تلویزیونی یا سینمایی راجع به زندگی محیط بانان در استان نیازمند یک نگاه خاص و ویژه است. وی افزود: زندگی این افراد برای همه مردم چه در سطح ملی و بین المللی جذاب می باشد و می توان از این جاذبه برای یک کار هنری فاخر کمک گرفت.

داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز از آمادگی این اداره کل جهت مشارکت در ساخت این پروژه سینمای آگاهی داد و گفت مجموعه محیط زیست استان آمادگی همکاری و پشتیبانی از این پروژه را دارد. همین طور فریدون نجفی کارگردان این فیلم درباب اهمیت ساخت فیلم و جذابیت کار در عرصه محیط زیست برای جامعه مطالبی بیان کرد. در این جلسه به پاس مشارکت صدا و سیمای مرکز خوزستان در برگزاری اولین کنگره شهدای محیط زیست در اهواز، تندیس این کنگره به مدیر کل صدا و سیما خوزستان اهدا شد.


منبع:

1403/04/26
12:35:16
5.0 / 5
233
تگهای خبر: آموزش , ایران , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز