مدیركل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

بازگشایی پارک ملی لار از ۲۰ خرداد

بازگشایی پارک ملی لار از ۲۰ خرداد سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به این که بازگشایی پارک ملی لار امسال از ۲۰ خردادماه خواهد بود، اظهار داشت: با اقداماتی که در این پارک انجام شده زیرساخت های لازم برای تردد و گردشگری آسان برای همه شهروندان فراهم می شود.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا علیرضا مزینانی در بازدید از پاسگاه های محیط بانی و مامورسرای پارک ملی لار و دیدار با محیط بانان ضمن اشاره به این که بازگشایی پارک ملی لار امسال از تاریخ ۲۰ خردادماه خواهد بود، اظهار داشت: سال جاری با اقداماتی که در این پارک انجام شده زیر ساخت های لازم برای تردد و گردشگری آسان همه شهروندان فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری در این منطقه نسبت به سالهای گذشته متفاوت می باشد و تفرج به صورت روزانه و بدون اقامت شبانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: با نصب سیستم های پلاک خوان خودرویی در ورودی منطقه بر تردد شهروندان به داخل منطقه نظارت خواهد شد تا همه شهروندان بتوانند از این طبیعت الهی نهایت بهره را ببرند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در قسمتی دیگر از سخنان خود با تکیه بر لزوم رعایت نکات ایمنی و ملاحظات محیط زیستی توسط شهروندان در گردشگری در مناطق طبیعی اظهارکرد: با عنایت به این که نیمی از مساحت استان تهران مناطق چهارگانه محیط زیست است، شهروندان ضمن ورود به منطقه از روشن کردن آتش در طبیعت خودداری و در صورت روشن کردن آتش از خاموش شدن آن هنگام خروج از منطقه اطمینان حاصل کنند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مزینانی در انتها با تکیه بر این که محافظت از دریاچه سد لار بعنوان یکی از تأمین کننده؟ های اصلی آب آشامیدنی تهران ضروری می باشد، خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام استفاده از زیبایی های طبیعت و گردشگری زباله ها و پسماندهای خویش را در طبیعت رها نکنند و نسبت به خارج کردن آنها از منطقه همواره کوشا باشند.





منبع:

1403/03/14
12:48:09
5.0 / 5
257
تگهای خبر: ایمنی , خودرو , دریا , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز