دلیل اختلال بامداد امروز در خط یک مترو چه بود؟

دلیل اختلال بامداد امروز در خط یک مترو چه بود؟ سنج نیوز: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به اطلاع می رساند که بامداد امروز (شنبه 24 شهریور) به سبب تأخیر در آخر عملیات بهسازی، سرویس دهی در نیمه جنوبی خط یک مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، عملیات بهسازی در حدفاصل ایستگاه های علی آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنجشنبه، ۲۲ شهریور درحال انجام و مقرر بود این بخش از خط تا ساعت ۵: ۳۰ بامداد امروز آماده مسافرگیری باشد؛ اما به سبب تأخیر پیش آمده، سرویس دهی به مسافران از ساعت ۶: ۳۰ شروع شد.
در طول این مدت، حرکت قطارها در خط یک مترو به دو بخش تقسیم شد و مسافران می توانستند از ایستگاه تجریش تا علی آباد و بالعکس و همین طور از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. برای جابه جایی مسافران بین دو ایستگاه علی آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس ها در مجاورت این ایستگاه ها مستقر بودند.
هم اکنون، تمامی اعزام ها و جابجایی مسافران در خط یک براساس برنامه و بدون مشکل در حال انجام می باشد.
طبق گزارش سایت شهر، در آخر شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی مجدد، از صبر و شکیبایی مسافران گرامی در مشکلات پیش آمده به سبب بهسازی خط سپاسگزاری می کند.



منبع:

1403/06/24
11:51:00
5.0 / 5
53
تگهای خبر: سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز