امشب؛

وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان

وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان به گزارش سنج نیوز، چهار نفر در دو حادثه تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان متاسفانه جان خویش را از دست دادند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، همزمان با شامگاه جمعه و به علت لغزندگی راه های مواصلاتی استان سمنان و همینطور کاهش دید، تصادفات مکرری رخ داد که چهار مورد از آنها در زمره تصادفات شدید دارای فوتی و مصدوم بوده است.
در دو فقره از این تصادفات همزمان با شامگاه جمعه متأسفانه چهار نفر از هموطنان مان جان خویش را از دست دادند بنا به اعلام پلیس راه دلیل این دو تصادف واژگونی و همینطور انحراف از مسیر و سقوط از پل کنار جاده اعلام شده است.
پژمان قرائیان رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان نمود: در یکی از این تصادفات سقوط یک دستگاه خودروی پژو پارس از پل به علت انحراف از مسیر به جان باختن دو نفر انجامید.
قرائیان با اشاره به اینکه این حادثه دوم مصدوم هم داشت، ابراز کرد: اورژانس مصدومان این حادثه را که در محور سمنان گرمسار و هم جوار روستای ده نمک رخ داده بود، به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه در حادثه دیگر هم واژگونی یک دستگاه ساینا دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت، تصریح کرد: این تصادف در محور تهران - ایوانکی رخ داد و دو مصدوم خودرو به بیمارستان منتقل شدند تا ادامه درمان برای آنها صورت گیرد.
در دو حادثه دیگر که هر کدام واژگونی بودند امشب مجموعاً هفت نفر مصدوم شدند، یکی از این حوادث در مهدیشهر و دیگری در محور سرخه رخ داده است.


منبع:

1403/08/05
09:10:58
5.0 / 5
7
تگهای خبر: خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز