رییس سازمان امور اجتماعی كشور تاكید كرد

نقش کلیدی برنامه نماد برای کنترل لطمه های اجتماعی

نقش کلیدی برنامه نماد برای کنترل لطمه های اجتماعی به گزارش سنج نیوز، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اعلان اینکه برنامه نماد برای اجرائی شدن همه برنامه های کنترلی لطمه های اجتماعی، نقش کلیدی دارد اظهار داشت: دشمن مصمم شده است که بوسیله لطمه های اجتماعی و با ابزاری چون فضای مجازی به کشور ما لطمه بزند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمد عباسی در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان با اعلان اینکه اولیاء و مربیان دو عنصر اصلی تربیت فرزندان هستند، اظهار داشت: با اهمیت ترین موضوعی که در بسیاری از جلسات علمی مورد تاکید قرار گرفته و همیشه همراه بشر آمده، تربیت انسان است.

وی با اعلان اینکه بنا شد انسان رشد کند، نه این که دنبال برتری باشد اضافه کرد: وظیفه اصلی معلم این است که انسان را ارتقاء دهد.

عباسی به موانع این تکامل و ارتقاء و موانع تربیت اشاره نمود و افزود: این موانع همان لطمه های اجتماعی است که در طول تاریخ وجود داشته و تعدادی از زمان ها بیشتر بوده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اعلان اینکه ۸ سال دفاع مقدس ۴۳ کشور با سرکردگی آمریکای جنایتکار مقابل ما تلاش کردند ولی ملت مقاوم، صبور و مجاهد ایران به زانو درنیامد اظهار داشت: آنها روش خودرا به مرور تغییر دادند ولی معلم بزرگ انقلاب و رهبر فرزانه کشورمان شبیخون فرهنگی را به ما یادآور شدند و گفتند دشمن بدنبال پاک کردن عقبه انقلاب و بمباران آنست.

وی با اعلان اینکه معلمان باید آگاه باشند و روش های مختلف را بشناسند اضافه کرد: در کنار همه برنامه ها با اهمیت ترین برنامه ها در رابطه با آموزش وپرورش است.

عباسی با اعلان اینکه دشمن مصمم شده است که بوسیله لطمه های اجتماعی و با ابزاری چون فضای مجازی به کشور ما لطمه بزند ولی ما هم باید برای مقابله، برای اصلاح مصمم باشیم افزود: رهبر انقلاب فرمودند که ما باید ریشه یابی نماییم.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اعلان اینکه برنامه نماد برای اجرائی شدن همه برنامه های کنترلی لطمه های اجتماعی، نقش کلیدی دارد اظهار داشت: جریان غربالگری و صیانت را باید به خوبی دنبال کرد، دشمن مصمم است که آن چه را شما بافتید از بین ببرد، باید شما مصمم باشید که مقابله و کمک کنید تا همه برنامه هایی را که رهبر انقلاب انتظار دارند، محقق شود.
رئیس ستاد اقامه نماز نیز در این مراسم با اعلان اینکه همه باید به آموزش وپرورش کمک کنند تا قوی ترین افراد تربیت شوند اظهار داشت: همه ما در مقابل آموزش وپرورش مسئول هستیم و باید به سهم خود کمک نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اعلان اینکه کار در آموزش وپرورش شغل نیست بلکه سرمایه گذاری است اضافه کرد: کشورهای دیگر تکنولوژی و امکانات دارند ما هم داریم اما امتیاز ما نسبت به بقیه کشورها، امید به خداوند است که داریم ولی آنها ندارند.
رئیس ستاد اقامه نماز با اعلان اینکه علم باید در امتداد خدمت به جامعه باشد، افزود: محتوای آموزشی باید موجب رشد بچه ها شود، در کشور ما طرح تحول نه بلکه مرد تحول نیاز داریم تا مشکلات حل شود.
قرائتی با اعلان اینکه ائمه جمعه و جماعات باید با حضور در دانشگاه فرهنگیان به شبهات دانشجویان پاسخ دهند اظهار داشت: من از آموزش وپرورش به خاطر اهتمام به امر نماز تشکر می کنم، کارهای خوبی انجام شده و به اعضاء انجمن اولیا و مربیان سفارش می شود که هر هفته یک کتاب بخوانند و حتما تفاسیر قرآن را مطالعه کنند
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه انجمن اولیاء و مربیان بستری برای تقویت ارتباط خانه و مدرسه به عنوان دو شریک راهبردی در تربیت فرزندان شمرده می شود اظهار داشت: همه نیازمندیم این ارتباط را تقویت نماییم تا ثمرات آن به دانش آموزان برسد و شاهد ارتقای مسیر تربیت دانش آموزان باشیم.

مدبر نژاد با اعلان اینکه امروز رونمایی از دو طرح ملی در عرصه خانواده را داشتیم و از انجمن های سطح یک تقدیر گردید اضافه کرد: یک طرح هم بصورت مشترک با ستاد اقامه نماز کشور با عنوان مهارت های دعوت فرزندان به نماز که اکنون در سراسر کشور درحال اجراست داریم، طرح بعدی بصورت مشترک با سازمان امور اجتماعی و ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر با عنوان خانواده سالم جامعه سالم می باشد. فاز اول این طرح در ۱۰ استان بمنظور توانمندسازی والدین درحال اجراست.



منبع:

1403/07/25
09:14:38
5.0 / 5
31
تگهای خبر: آمریكا , آموزش , ایران , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز