دریافت پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو

دریافت پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه از أخذ پروانه شهرسازی پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو در ایستگاه هلال احمر اطلاع داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، میثم نوروزیان با بیان این خبر اظهار داشت: پروانه شهرسازی مجتمع ایستگاهی هلال احمر با همکاری و مساعدت همه‌جانبه شهرداری منطقه ۱۱ صادر شده و آماده واگذاری برای تأمین هزینه های راه اندازی خطوط مترو است.
وی ادامه داد: مجتمع ایستگاهی هلال احمر واقع در ایستگاه هلال احمر در خط ۷ متروست که در محدوده ای به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تعریف شده است.
مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: زیربنای کلی این مجتمع ایستگاهی ۲۳ هزار و ۹۸۴ متر مربع است که ۲ هزار و ۱۷۸ مترمربع به بخش تجاری، هزار و ۱۱۱ مترمربع به بخش رستوران، هزار و ۱۱۱ مترمربع به بخش تفریحی و ۴ هزار و ۲۵۶ مترمربع به بخش اداری اختصاص پیدا کرده است.
طبق گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی متروی تهران و حومه، مجتمع های ایستگاهی بخشی از طرح TOD هستند که بعنوان مراکز جدید فعالیت مدرن و پهنه های مستعد و رو به توسعه شهری، محدوده هایی از پهنه های کار و فعالیت شهر را در بر می گیرند که در شعاع ۸۰۰ متری ایستگاه های حمل و نقل عمومی به منظور عرضه انواع خدمات تجاری، اداری، فرهنگی، تفریحی و... به شهروندان شکل می گیرند.
این مجموعه ها می توانند با ترکیب صحیح کاربری ها، ضمن پایین آوردن حجم سفرهای شهری و ایفای نقشی تعیین کننده در توسعه، نظام بخشی و اصلاح ساختار شهر و سیستم حمل و نقل، مناطق جذاب و پرتحرکی در شهر به وجود آورند.



1403/07/22
08:44:52
5.0 / 5
66
تگهای خبر: حمل و نقل عمومی , خدمات , روابط , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز