سرهنگ كشیر مطرح كرد؛

کاهش ۲۶ درصدی آمار فوت شدگان تصادفات موتورسواران در تهران

کاهش ۲۶ درصدی آمار فوت شدگان تصادفات موتورسواران در تهران به گزارش سنج نیوز، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران از کاهش ۲۶ درصدی تصادفات فوتی موتورسواران پایتخت اطلاع داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، سرهنگ فیروز کشیر ضمن اشاره به طرح ۱۰ پلیس اظهار داشت: طرح ۱۰ پلیس راهور پایتخت که برخورد ویژه با موتورسواران بود از دیماه سال قبل شروع شد و خوشبختانه بررسی ها نشان داده است این طرح موفقیت آمیز بوده و در این زمان ۲۶ درصد شاهد کاهش آمار فوتی موتورسواران پایتخت بوده ایم.
وی اضافه کرد: این ۲۶ درصد، یعنی ۳۸ نفر کمتر در تصادفات کشته شدند یعنی ۳۸ خانواده سال جاری داغدار جوانان خود نشدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران افزود: از عمده دلایلی که سبب شد پلیس راهور تهران بزرگ طرح ۱۰ را اجرایی کند، افزایش ۱۰ درصدی آلایندگی موتورسیکلت و سهم ۴۶ درصدی در تصادفات فوتی شهر تهران بود.
کشیر اظهار داشت: این کاهش آمار فوتیان نشان داده است این طرح موفقیت آمیز بوده و باید با جدیت ادامه داشته باشد.
وی ضمن اشاره به سایر اولویت های این طرح اضافه کرد: بعد از کاهش آمار جانباختگان، اولویت بعدی پلیس راهور تهران بزرگ، استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران است. ما امیدواریم استفاده از کلاه ایمنی هم همانند کمربند ایمنی نهادینه شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران ضمن اشاره به اهمیت استفاده از کلاه ایمنی اظهار نمود: ما همه تلاش خویش را می نماییم تا استفاده از کلاه ایمنی به فرهنگ موتور سواری در پایتخت و سپس در کشور تبدیل گردد و به هیچ عنوان تا حصول نتیجه نهایی خسته نخواهیم شد.

1403/07/16
13:10:54
5.0 / 5
87
تگهای خبر: ایمنی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز