بختیاری زاده:

قیمت گذاری محصولات در میادین و بازارها برمبنای فاکتورهای کیفی است

قیمت گذاری محصولات در میادین و بازارها برمبنای فاکتورهای کیفی است به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اشاره کرد: قیمت گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برمبنای فاکتورهای کیفی به انجام می رسد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تأکید بر این که قیمت گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برمبنای فاکتورهای کیفی انجام می شود؛ اظهار داشت: به عبارتی قیمت گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برمبنای استانداردی است که برای هر محصول تعیین می شود. وی ادامه داد: در نرخنامه های سازمان علاوه بر این که نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری فاکتورهای کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و … است. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: بهره برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر طبق این فاکتورهای تعیین شده در نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین؛ تهیه کنند. اگر محصولی با فاکتورهای کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد. وی بیان کرد: در بعضی موارد که محصول قابل عرضه در میادین و بازارها فاصله کمی با فاکتورهای کیفی نرخ نامه داشته باشد، اصلاح قیمت به انجام می رسد. بختیاری زاده در آخر تصریح کرد: با توجه به این که رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار بصورت دستچین است، شهروندان می توانند روی پالت میوه و سبزیجات را برمبنای سلیقه خود انتخاب کنند.


1403/07/15
11:34:20
5.0 / 5
250
تگهای خبر: استاندارد , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز