خدمت به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان

خدمت به سوگواران ماه صفر با ۲۴۰ تیم در اصفهان به گزارش سنج نیوز، اصفهان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: 240 تیم امدادی و پشتیبانی با هدف ارائه‌ی خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری، آبرسانی و خدمات پشتیبانی هم زمان با افزایش سفرها در روزهای آخر ماه صفر و بازگشت زوار امام رضا(ع) در استان اصفهان استقرار یافته اند.



منصور شیشه فروش به خبرنگار ایسنا توضیح داد: تیم های مورد اشاره در جاده ها و پایگاه های ثابت و سیار استان خصوصاً در راه طریق الرضا(ع)، محورهای شرق، غرب و شمال استان مستقرند. آنها در نقاطی چون نایین، انارک، چوپانان، خورووبیابانک، محور اصفهان _ نایین، محورهای جاده ای اصفهان، میمه، نطنز و کاشان، بزرگراه ها در خدمت مردم اند.

او در تبیین اعضاء این گروههای امدادی و پشتیبانی اشاره کرد: تیم های مذکور متشکل از عوامل پلیس راه و راهور، راهداری، حمل و نقل جاده‎ای، هلال احمر، اورژانس، شهرداری ها، آتش نشانی و شرکت های خدمات رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری ها هستند.

این مقام استانداری افزود: بمنظور امور پشتیبانی و اسکان بین راهی مسافران بالاتر از ۲۰ موکب، ایستگاه امنیت و سلامت بصورت مردمی برای خدمت به مردم آمادگی دارند. پایگاه های امدادی و مساجد بین راهی، مجتمع های خدمات رفاهی نیز در این ایام با هدف خدمت به زائرانی که از عتبات عالیات برمی گردند، مهیا شده اند.

شیشه فروش با تأمل در مسئله‌ی ترافیک بیان کرد: با عنایت به شرایط افزایش تردد در جاده ها و بمنظور پیش گیری از وقوع حوادث جاده ای، تیم های عملیاتی پلیس راه با امکانات بیشتری در خدمت مسافران هستند و بر ایمنی ترافیک در محورها نظارت دارند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده از طرف اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا حالا ۱۳۵ ناوگان اتوبوس زوار را به مشهد مقدس اعزام کرده اند. تدابیر ایمنی لازم نیز در راه حرکت اتوبوس ها با اعمال نظارت های میدانی و استقرار تیم ها به عمل آمده است.



1403/06/14
11:45:06
5.0 / 5
83
تگهای خبر: ایمنی , خدمات , شركت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز