تعطیلی ۵ ایستگاه خط یک متروی تهران در تعطیلات هفته آینده

تعطیلی ۵ ایستگاه خط یک متروی تهران در تعطیلات هفته آینده به گزارش سنج نیوز، دبیر شورای ترافیک استانداری تهران از بازسازی و بهسازی زیرساخت های خطوط ریلی خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه های شوش تا شهرری اطلاع داد


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ابوالفضل دربانی با بیان این خبر و ضمن اشاره به بهسازی زیرساخت های بعضی از خطوط ریلی خط یک متروی تهران اظهار داشت: در ایام تعطیل متروی تهران ناوگای حمل و نقل عمومی در ایستگاه های تعطیل مستقر و خدمت رسانی و جابه جایی مسافران با اتوبوس صورت می گیرد.
وی اظهار نمود: به منظور حفظ سلامت و ایمنی حرکت قطارها، ایستگاه های ترمینال جنوب، شهید بخارایی، علی آباد، جوانمرد قصاب و شهرری در ایام جمعه سرویس دهی نخواهند داشت و تعطیل هستند.
دربانی اظهار داشت: طی هفته آینده با عنایت به تعطیلات پیش رو طی روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ شهریور ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲، ۲۳ و ۳۰ شهریورماه خدمات دهی صورت نمی گیرد.
دبیر شورای ترافیک استانداری تهران اظهار داشت: برای رفاه حال مردم و شهروندان، هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی، جهت انتقال مسافران از ایستگاه مربوطه انجام شده و وسایل نقلیه در این ایستگاه ها برای جابه جایی مسافران مستقر خواهند بود.





منبع:

1403/06/07
10:13:56
5.0 / 5
136
تگهای خبر: ایمنی , حمل و نقل عمومی , خدمات , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز