معاون استاندار تهران اعلام كرد

بررسی ۱۲ پرونده درباره ی درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان تهران

بررسی ۱۲ پرونده درباره ی درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان تهران سنج نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از بررسی و تعیین تکلیف 12 پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی این استان آگاهی داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، میرمحمد غراوی از برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران با حضور جبرائیل برادری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، یدالله مظاهری مدیر امور اراضی استان تهران، غلام عباس بازگشت معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و سایر اعضا آگاهی داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: در این جلسه ۱۲ فقره پرونده در مورد درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.
غراوی عنوان کرد: پرونده های مورد بررسی مربوط به شهرستان های شهریار، فیروزکوه، ری، پردیس، دماوند و ورامین بودکه بمنظور اجرای زیرساخت های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی در این نشست بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.
طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در هر استان بر عهده کمیسیونی مرکب از رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی، رییس سازمان مسکن و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می شود.


1403/06/02
13:49:36
5.0 / 5
193
تگهای خبر: حقوقی , ساخت , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز