گردهمایی ۱۵۰۰ موکب دار

گردهمایی ۱۵۰۰ موکب دار سنج نیوز: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از گردهمایی 1500 موکب دار مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین آگاهی داد.


حمیدرضا خونویی در گفت و گو با ایسنا، در مورد گردهمایی موکب داران با اعلان اینکه امسال چهاردهیم سالی است که مراسم جاماندگان اربعین برگزار می گردد اظهار داشت: در فراخوانی که برای ثبت نام موکب داران تهرانی داده شد بالاتر از ۱۵۰۰ موکب دار برای پذیرایی از شهروندان در راه میدان امام حسین تا میدان شهرری اعلام آمادگی کرده و در سامانه ثبت نام کردند.
وی با اعلان اینکه امروز پنجشنبه (۲۵ مردادماه) جلسه هماهنگی موکب داران انجام شد اضافه کرد: در این نشست ضمن ارائه شناسنامه موکبها، هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به انجام می رسد و به لحاظ ایمنی و بهداشتی نکاتی را به موکب داران ارائه خواهیم کرد.
خونویی با تأکید بر این که برای نخستین بار ۷۰۰ نوجوان در قالب ۶۰ موکب به ارائه خدمات به زوار جامانده خواهند پرداخت اضافه کرد: همین طور در مراسم امروز گردهمایی ۱۵۰۰ موکب دار تهرانی این نوجوان به پذیرایی از موکب داران می پردازند که مانور برای نقش آفرینی نوجوانان در مراسم جاماندگان اربعین تهران باشد.
وی با اشاره به گرما هوا اظهار داشت: برای مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران دستورالعمل های سرمایشی برای موکب ها در نظر گرفته شده است.



1403/05/25
17:11:12
5.0 / 5
214
تگهای خبر: ایمنی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز