کارگروه صنعت و رسانه استان تهران شروع به کار کرد

کارگروه صنعت و رسانه استان تهران شروع به کار کرد به گزارش سنج نیوز، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از آغاز فعالیت کارگروه «صنعت و رسانه» در این استان اطلاع داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمد صائبی از تشکیل اولین نشست کارگروه «رسانه و صنعت» با حضور مسؤولان روابط عمومی صنعتگران غرب استان تهران اطلاع داد و اظهار نمود: هدف اصلی این کارگروه شبکه سازی بین مدیران بخصوص مدیران صنعت و تولید است.
وی هدف دیگر این کارگروه را ارتباط میان مدیران صنعت و تولید با رسانه عنوان نمود و اظهار داشت: با این اقدام، پیشبرد اهداف تولید در چارچوب شبکه روابط عمومی محقق خواهد گردید.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تدابیر حوزه مدیریت بحران رسانه در مواقع وقوع حوادث احتمالی در مراکز صنعتی و کارخانه ها را مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: اتخاذ تدابیر و آمادگی برای مدیریت بحران رسانه از اهداف دیگر کارگروه «رسانه و صنعت» است.
وی اظهار داشت: نظام مسائل صنعت و انتقال و اعلام آن در جهت وظیفه ذاتی روابط عمومی از دیگر اهداف کارگروه «رسانه و صنعت» است و در این خصوص معتقد هستیم که باید نظام مسائل صنعت شکل و شمایل مناسبی به خود بگیرد.
صائبی با اشاره به اینکه یک روابط عمومی کنشگرا در حوزه صنعت می تواند انتقال دهنده مطالب به مدیران ارشد برای تصمیم گیری های بهتر باشد، اظهار نمود: با استفاده از ابزارهای روابط عمومی و شیوه های مختلف در این کارگروه می توانیم، موضوعات را سریع تر انتقال دهیم و تصمیم گیری های مناسب داشته باشیم.
وی تصمیم گیری مناسب را سبب صرفه جویی در وقت، پول و سرمایه های مالی و انسانی بخش صنعت دانست و اضافه کرد: پیوند صنعتگران و تولیدکنندگان با مسؤلان اجرایی در این کارگروه پیگیری می شود و دیدار با مسؤلان در حوزه های صنعت توسط کارگروه از وظایف کارگروه «رسانه و صنعت» خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اظهار داشت: صنعتگران به این کارگروه اضافه شده اند و احکام مربوطه صادر و به اعضا ابلاغ و تصمیم گیری های مناسب در این خصوص اتخاذ می شود و هر فردی که در این کارگروه عضو می شود، زیرشاخه های خود در حوزه های تخصصی را اعلام نموده و مسئول آن گروه خواهد شد تا بتوانیم نظام مسائل مختلف را به صورت تفکیکی خارج و بیان نماییم.
مشاور استاندار تهران حضور دستگاه هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حوزه روابط عمومی در صنعت مرتبط هستند را در کارگروه «رسانه و صنعت» ضروری دانست.
طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این مراسم، محمود کیاپور، با دریافت حکمی از جانب محمد صائبی، مشاور استاندار تهران و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بعنوان دبیر کارگروه «ارتباطات صنایع و اشتغال اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل» انتخاب گردید.



منبع:

1403/05/19
11:20:16
5.0 / 5
231
تگهای خبر: دریا , دستگاه , روابط , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز