مطالبه شورای شهر از شهرداری تهران در مورد مترو

مطالبه شورای شهر از شهرداری تهران در مورد مترو سنج نیوز: رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از شهرداری خواست که طبق جدول زمان بندی اعلامی ایستگاه های درحال ساخت را تحویل دهد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حجت السلام محمد آقامیری در حاشیه بازدید برخی از اعضای شورای عالی استانها از روند توسعه خط ۶ مترو با اشاره به اینکه بازدید امروز از توسعه جنوبی خط ۶ مترو با حضور برخی از اعضای شورای عالی استانها انجام شد، اظهار داشت: امید است ایستگاه ناتمام میدان خراسان، حرم عبدالعظیم، سرباز و نجات الهی در شش ماه دوم سال به بهره برداری برسد چونکه این ایستگاه ها بالاتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری همت بر اتمام نقصها خطوط یک تا ۷ و تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته شد، اضافه کرد: از سال اول مدیریت شهری فعلی شاهد رونق در توسعه خطوط فعلی مترو هستیم و بر طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آخر سال بهره برداری از چهار ایستگاه باقی مانده صورت خواهد گرفت.

آقامیری با تکیه بر این که شورای شهر تهران نیز اهتمام ویژه ای بر توسعه کمک به حمل و نقل عمومی دارد، اظهار داشت: به گونه که در سالهای اخیر سهم بودجه ای حمل و نقل روند رو به رشدی داشته است. اختصاص بودجه به مترو به علت پیشرفت ها و حوزه های فعال خوب است و پشتوانه مالی خوبی از مترو می شود و شرکت های پیمانکاری به علت پرداخت صورتحساب ها راغب به همکاری با مترو هستند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه توسعه خط جنوبی فعال است و پیشرفت عملیات عمرانی در آنها مناسب می باشد اظهار داشت: البته شورای شهر تهران نیز از مترو مطالبه می کند که طبق زمان بندی ایستگاه های اعلامی را تحویل دهند.





منبع:

1403/05/18
11:45:55
5.0 / 5
282
تگهای خبر: حمل و نقل عمومی , ساخت , شركت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز