در تذكر دو عضو شورای شهر مطرح شد

تأکید بر احیای هویت محله امامزاده یحیی

تأکید بر احیای هویت محله امامزاده یحیی سنج نیوز: دو عضو شورای شهر تهران با بیان تذکری بر پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای شهر از طرف شهرداری تهران تاکید و به احیای هویت محله امامزاده یحیی و بازسازی این محله اشاره کردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مهدی عباسی رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود با اعلان اینکه کمیسیون شهرسازی شورای شهر بارها در امتداد اجرای موارد قانونی تذکرات و سوالات خودرا به شهرداری تهران ارسال کرده است، اظهار داشت: اما متأسفانه یا پاسخی به سوالات و تذکرات داده نمی شود و یا پاسخ مناسبی نمی دهند و تمنا می شود به سرعت این مشکل را مرتفع کنند.
همین طور احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اعلان اینکه فصل تابستان درحال عبور است و برنامه ریزی هایی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی و ساماندهی اوقات فراغت انجام شده باید درحال اجرا باشد، اظهار داشت: انتظار ما این است که همکاران ما در شهرداری این مساله را به شهروندان اطلاع دهند و در صحن شورا نیز گزارش اقدامات را عرضه کنند.
وی در مورد احیای هویت محله امامزاده یحیی، اشاره کرد: این امامزاده ۲۳۰۰ پارسل دارد و متأسفانه بواسطه موانع و ضوابط میراثی، امکان بازسازی از این محله سلب شده است و تنها ۳۰۰ پارسل نوسازی شده و ۲۰۰۰ پارسل فرسوده می باشند و این واحدهای فرسوده درحال خراب شدن روی سر مردم است. امیدواریم با همکاری شهرداری هم این بافت نوسازی شود و از خالی شدن محله از سکنه جلوگیری صورت بگیرد. ضمن این که شهرداری باید طرحی را برای نوسازی این بافت عرضه نماید.



1403/05/14
12:02:50
5.0 / 5
230
تگهای خبر: كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز