دستور وزیر کشور در رابطه با حادثه آتشسوزی بیمارستان قائم رشت

دستور وزیر کشور در رابطه با حادثه آتشسوزی بیمارستان قائم رشت سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، وزیر کشور طی تماس هایی با استاندار گیلان، دستورات لازم را جهت بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم (عج) رشت صادر کرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، از لحظات اولیه سانحه در حوالی ساعت ۱: ۳۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه، احمد وحیدی وزیر کشور در چند نوبت با استاندار و مسؤلان استانی برای پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و هم بررسی ابعاد و دلایل حادثه، تماس حاصل کرد.
او همینطور در پیامی، درگذشت شماری از هموطنان در حادثه آتشسوزی بیمارستان قائم (عج) رشت را تسلیت گفت و از پیگیری های این وزارت خانه در رابطه با روند و علت حریق اطلاع داد.
از بدو وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران را به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار داد و بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف همچون بیمارستان های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و بیمارستان صومعه سرا منتقل شدند.
طبق گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم (عج) رشت، حوالی ساعت ۱: ۳۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه گرفتار آتشسوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتشسوزی کامل مهار گشت. همینطور ۱۴۲ بیمار بستری در این بیمارستان به صورت کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند، اما تابحال متأسفانه ۸ تن از بیماران جان باخته اند.



1403/03/30
10:36:59
5.0 / 5
260
تگهای خبر: ایمنی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز