مدیركل آموزش و پرورش استان سمنان:

ششمین مجمع خیرین مدرسه ساز استان سمنان

ششمین مجمع خیرین مدرسه ساز استان سمنان به گزارش سنج نیوز، مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان اظهار داشت: ششمین مجمع و جشنواره خیرین مدرسه ساز سمنان خرداد ماه امسال با حضور خیران و تعدادی از مسئولان انجام می شود.



سید جمال وزیری در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که ششمین مجمع و جشنواره خیرین مدرسه ساز سمنان خرداد ماه امسال با حضور خیران و تعدادی از مسئولان برگزار می شود، اشاره کرد: در این مجمع از تلاش خیران مدرسه ساز استان قدردانی می شود.
وی با اعلان اینکه خیران ظرفیتهای ویژه ای در استان سمنان برای بهسازی فضاهای آموزشی، ساختن مدارس و ارتقای کیفی و کمی آموزش ها هستند، ابراز کرد: استان سمنان یکی از بهترین استانها به لحاظ خیران مدرسه ساز است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان اشاره کرد: در کنار موضوع خیران مدرسه ساز نیاز است که واحدهای تولیدی و معادن و کارخانه های استان نیز مسئولیت مدنی و اجتماعی خودشان را در قبال مدارس در درون استان انجام دهند.
وزیری بیان کرد: در آخرین نشست شورای آموزش وپرورش عنوان شد که انتظار می رود مسئولیت های مدنی و اجتماعی کارخانه ها و واحدهای تولیدی در درون استان و با محوریت آموزش وپرورش صورت گیرد چونکه آلودگی و میزبانی و تردد معادن و کارخانه ها و … برای استان است و مردم استان سمنان آنرا تحمل می کنند پس مسئولیت مدنی این واحدها هم باید در درون استان هزینه شود.
وی با اعلان اینکه شرایط برای آزمون های نهایی دانش آموزان استان سمنان فراهم گشته است، اضافه کرد: سه پایه دانش آموزان امسال امتحان نهایی دارند در نتیجه یکی از مباحث مهمی که در شورای آموزش وپرورش استان عنوان شد، هماهنگی و همکاری لازم دستگاه های مختلف با آموزش وپرورش برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون ها بود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان اشاره کرد: آزمون های نهایی امسال تأثیر ۵۰ درصدی در کنکور سراسری دانش آموزان دارد و سال آتی حتی این میزان تأثیر به ۶۰ درصد هم می رسد در نتیجه از هر جهت برگزاری این آزمون ها برای ما اهمیت دارد.
وزیری با اعلان اینکه همه دانش آموزان دهم، یازده و دوازدهم یک ماه درگیر این آزمون های نهایی خواهند بود در نتیجه سعی کردیم که اگر نواقصی در مکان برگزاری این آزمون ها وجود داشته باشد، به سرعت برطرف شود، اشاره کرد: در این راه همراهی خوب دستگاه های اجرائی را شاهد بودیم.


منبع:

1403/02/29
09:55:41
5.0 / 5
297
تگهای خبر: آموزش , دستگاه , ساخت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز