مشکل شارژ کارت بلیت اعتباری مسافران مترو چیست؟

مشکل شارژ کارت بلیت اعتباری مسافران مترو چیست؟ به گزارش سنج نیوز، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد مشکل شارژ کارت بلبت اعتباری مسافران مترو توضبحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: هم اکنون سقف شارژ این نوع از کارت ها 200 هزار تومان تعیین شده است.


رضا محمدنژاد در گفت و گو با ایسنا، درباب مشکل شارژ کارت بلیت های اعتباری شهروندان، اشاره کرد: برمبنای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، سقف شارژ کارت بلیت های اعتباری در سال ۱۴۰۲ یکصد هزار تومان بوده است که باتوجه به درخواست قسمتی از مسافران عادی در ارتباط با افزایش سقف اعتبار این نوع از کارت بلیت ها، مطابق با مصوبه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ این مبلغ تا سقف ۵۰۰ هزار تومان افزوده شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلان اینکه طی بررسی های انجام شده میانگین موجودی کارت بلیت های اعتباری مبلغ دار در شبکه حمل و نقل عمومی ۵۰ هزار تومان است، اظهار داشت: یعنی به عبارت ساده بیشتر شهروندان بعد از اتمام موجودی، کارت را کمتر از ۵۰ هزار تومان شارژ می کنند.

وی افزود: طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران باتوجه به محدودیت های بانک مرکزی جمهوری اسلامی در میزان سقف اعتبار کارت های اعتباری بدون انجام پروسه احراز هویت، هم اکنون سقف شارژ این نوع از کارت ها ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و مسافران می توانند درصورت تمایل به اختصاص اعتبار بیشتر، از خدمات کیف پول الکترونیک سامانه شهرزاد بهره گیرند.




منبع:

1403/02/28
12:46:44
5.0 / 5
303
تگهای خبر: الكترونیك , حمل و نقل عمومی , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز