معاون اول قوه قضاییه:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در جهت رونق تولید حمایت می کند

دستگاه قضا از بخش خصوصی در جهت رونق تولید حمایت می کند به گزارش سنج نیوز، معاون اول قوه قضاییه اظهار داشت: دستگاه قضایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می کند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه از شرکتهای پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید نمود.
وی در جریان این بازدیدها بعد از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار نمود: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خویش را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش صدمه های اجتماعی در جامعه فراهم گردد.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می کند.
معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می نماییم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این حوزه، آنرا پیگیری و حل خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس هم در این بازدید ضمن اشاره به تلاشهای قوه قضاییه برای رفع مشکلات این مجموعه اظهار داشت: در نتیجه این حمایت ها از آغاز سال جاری فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.
وی اضافه کرد: تأمین بموقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به دلیل دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت ها نیازمند حل این مشکل می باشد.

1403/02/14
09:51:33
5.0 / 5
385
تگهای خبر: اقتصاد , حقوقی , خرید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز